سید امیر طاهاسید امیر طاها، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

گل واژه ی بهارم امیر طاها

گلواژه ی بهارم امیر طاها

1391/12/8 20:56
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم عزیز م .....دلم واست یذره شده........نفسم .روز پنج شنبه میگفتی دیگه بلدم کتاب داستان بخونم........خیلی خوشحال بودب....منم همینطود.......عکس کتابت هم،عکس یه بچه آهو بود.......چشماش مثل خودت قشنگ بود......حالا این عکس یادآور اونه.......با مه یاس  گلم ،قصد داشتین برام بخونین  ولی من باید میرفتم وبرای یه وقت دیگه گذاشتیم........حالا گنجشگک اشی مشی من یادت نره کتابتو خوب نگهدازی کن تا چند روز دیگه من بیام......دوست دارم همچون پرنده ای بر  شاخه های بید ........دوستت دارم همچون ،قناری .......دوستتدارم همچون چلچله ای بر بام آسمان..........دوستت دارم همچون قویی در غروب..............دوستت دارم همچون ساری به هنگام لانه ساختن.......دوستت دارم به زیبایی .تمام موجودات زیبای خدا........تو زیبایی وگلی و نسترن.......تو بهارانی ومژده گل وبلبل و شکوفه ها ......تو معنای زیبای  هستی،هستیجیک جیکت ،برایم آوای شادیبخش و آرامش بخش.........  

تولدت نزدیکه وهنوز هیچی برات تهیه نکردم........

         این هم به مناسبت تولدت تا بعدا........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)