سید امیر طاهاسید امیر طاها، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

گل واژه ی بهارم امیر طاها

پست 1

1391/5/21 14:27
134 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مصادف باتولد عموی سادات آقاحضرت ابولفضل عباس است....تولدش مبارک......

عزیزم شماگلپسر قند وعسل امسال آغاز سال اول تحصیلیت میباشد موفق باشی......عزیزم

سالی که شما بدنیا اومدی سال پرباری بود چون شروع بهارش توبودی......عمه هدا به خونه بخت رفت توزندگی عمه مهدیه تحولاتی رخ داد............

مامان بابا اومدند نزدیک ما وتوگلم باتموم عزیزی هات بهمون نزدیک تر شدی.

بیششتر روزهات پیشم بودی و من لذت می بردم..........نه من بلکه عمه هات حسرت یه لحظه دیدنت آرزویشون بود بااینکه همیشه پیشمون بودی بازهم میخواستن پیششون باشی هرکدوم تو صف کاری برات لحظه شماری می کردن ........یه نفر می گفت من حمومش کنم یکی می گفت من به خوابونمش........

خلاصه که همه منتظر این بودن تا به توعزیزم سرویس بدن......عزیزدل همه بودی....همه تک به تک سراغتو می گرفتن .....عمه مهدیه تو بیمارستان که بودی بامامان نسرین بهت سرویس داد دوروز همش پیشتون بود اون موقع عمه مهدیه توشمال زندگی میکرد ....حالا عمه چند سالیه که بادخترش فاطمه جون پیش مازندگی میکنه شکر خدا.........خدایاشکرت برای همه چیزای خوبی که به مادادی......۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)