سید امیر طاهاسید امیر طاها، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

گل واژه ی بهارم امیر طاها

گلواژه ی بهارم

1391/5/27 3:22
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ......سلام عزیزمهربانم.........

شب قدر با مه یاس گلی پیش من بودین......جون وقتی مراسم احیا تموم شده بود. شما ومه یاس گلم نزدیک بود زیر پای مردم له شید ......خدا رحم کرد وشب بعد شما پیش من مشغول دعا از طریق رسانه ها شدید وبا دستهای پاکتان وقلب معصومتان برای همه دعا میکردید.......

عزیزم تو چقدر پاکی ........تو برای مولای متقیان سیه پوشی........

 

تو ساداتی ومعصومی.......دوست دارم ......فدات میشم ...مهربان با اون چشمات که وقتی نگاهم میکنی برات میمیرم........

 

وقتی کاری داری چنان با احساس پاکت مطرحش میکنی نمی توانم ردت کنم .ولی تواینقدر منطقی هستی ،چندین بار کلمه ی اگر ممکن هست رو به زبون میاری که من واقعا با راحتی بلی یا نه رو میگم ......و تو عزیزم میگی ممنونم ........چشم اگرچه نظرت چیز دیگه ای باشه.....

بهت میگم ناراحت شدی ؟میگی نه، نه، حتما اینطوری صلاح بوده ...........بزرگ مرد کوچک.........

 

قرآن میخونی با افتخار نگاهت میکنم .........عزیزم......گلم........همه وجودم.......

 

هر وقت پایین بازی میکنی برای آب خوردن واستراحت میآیی پیشم .بهت میگم جتما برای زنگ تفریح اومدی !

 

میگی،ا ا ا ا نه فقط برای شما اومدم .وکلی باشیرین زبونیت دلمو بدست مییآریی........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)