سید امیر طاهاسید امیر طاها، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

گل واژه ی بهارم امیر طاها

گلوا}ه ی بهارم امیرطاها

1391/6/16 20:39
173 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل گلام .سیب گلابم .

مامانی خوبم اگه بگم واست دلم تنگه دروغ گفتم .............اگه بگم دلتنگتم بهم حق بده.......چون خیلی نگرانتم .....از آینده ی نا معلومی که در انتظارته .....تو جامعه ی پر از خوب وبد .....مامی جون برات خیلی دعا میکنم....و همین طور بچه های خوب وعزیز دیگه ،اینشالله که موفق باشی......باید عین این مورچه زحمت بکشی.....وازشکستهای احتمالی نترسی...قربونت برم

امسال باید دنبال سرنوشتت بری یعنی علم آموزی .آخه دیگه مرد کوچولویی شدی .و آقایی بزرگ.کلاس اولی شدی عزیزم.....

 

پسر گلم این روزها تو خیلی دلت گرفته من میدونم ....امروز کلی با هم درد دل کردیم ......گفتم دوست دارم

گفتی منم ....گفتم چقدر دوستم داری ؟گفتی بیست وپنجتا .گفتم چرا بیستو پجتا؟ گفتی چون از بیستا هم زیادتره.......

گفتم من تورو خیلی دوستت دارم ..گفتی میدونم.گفتم از کجا میدونی ؟گفتی چون شما همیشه راست میگی.....

عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)