سید امیر طاهاسید امیر طاها، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

گل واژه ی بهارم امیر طاها

'گلواژه ی بهارم امیرطاهاو بیماری....

1391/12/1 19:41
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و بانام الله .....

خدایا امیرم بیمار شده ......پس از آنفولانزای شدیدی امیرم پاهاش درد میکنه.......خدایا .....خدایا.....خدایا .......شفاش بده......

یار ب........یارب.....یارب.....یارب......یارب.....یارب.....یارب......یارب......یارب.....یارب......گلمو زودتر شفابده.......در سردفتری مطالعه کردم ،اگر 10 بار یارب بگی ،بدو گفته شودبله حاجتت چیست.....

موضوع بیماری گلپسرم......

امیرم از چهارشنبه سرماخوردگی پیدا کرده.دکتر براش دارو داده وآمپول ...تبش قطع شده اما.،پاهاش درد گرفته...و راه رفتن براش مشکل شده ....حالا پنی سیلین براش تجویز کردن وبا تزریقی بهتر شده.....روز شنبه مامان نسزین وبابا محمد بغلش کردن بردن مدرسه تا امتحانشو داده وآوردنش منزل......خدایا گلم رو هرچه زودتر خوبش کن......تقاضامیکنم......من میمیرم عزیزم در د داشته باشه.......امروز تلفنی باهاش صحبت کردم برام گفت از وقتی سرماخوردم اینجوری شدم.....آخه تو این روزها مه یاسم پیش من بود.گفت امیرطاها مریضه.....بابابزرگ رفت دیدنش گفت سرماخورده خونه استراحت کرده.....تا دیروز محمدم که زنگ زد گفت امیرم حالش بهتر نشده.....حالا من براش دعامیکنم تازودتر خوب بشه .....فردا باید دوباره بره دکتر ......خدایا به گلم بهبودی عنایت کن......ماه پیش مه یاسم مریض بود حالا این عزیزم......همه براش دعا کنید لطفا................حالم بد جوری گرفته..........آخه عزیزم مریضه.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
30 بهمن 91 7:09
سلام بچه خوشگل و زیبایی داری می خوای یه هدیه خوب و به یاد ماندنی با قیمت بسیارمناسب به فرزندت بدی از فروش عیدانه با تخفیف 80 درصدی ما بازدید کن ضرر نمی کنی آدرس خرید پکیج مخصوص کودکان با 80 درصد تخفیف: http://vizeh.roozkala.net/product/view/235