سید امیر طاهاسید امیر طاها، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

گل واژه ی بهارم امیر طاها

گلوا}ه ی بهارم امیرطاهامدرسه .من

1391/11/30 5:18
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.....خوبین ؟خوشین؟

منم  به لطف خدای خوب ومهربان ،خوبم.

من دیگه محصل شدم و دانش آموز......درس دارم .بعضی روزها با مامان وبابا به گردش و میهمانی میرم......منزل بابابزرگ ومامان بزرگ.منزل عمه حسنا عمه هدا میریم......وبعضی موقع هم پیش اقوام سر میزنیم.......

حالا بریم ادامه مطلب

میگفتم.دبستان ما خیلی نزدیک نیست...باید با سرویس یا با بابا برم....

معلم بسیار مهربانی دارم.او بامهربانی خاصی باما رفتار میکند ،ایشان اکثر روزها روزه دار هستند.ظهرها نماز اول وقتشان برقرار است.روزهای سه شنبه برایمان مراسم دعای توسل برگذار میکند  ویادمان میدهد با توسل به ائمه ومعصومین  و  با توکل به خدا و تلاشمان به اهدافمون برسیم.

بابا ومامانا برای مانذر میکنند وحاجت میگیرند ودر مراسم نذری پخش میکند.......

معلم ما بسیار مهربان وصبور است.اگر اشتباهی از ماسربزند با متانت ومهربانی مارا راهنمایی میکند....من خیلی دوستش دارم.....

برای یاد دادن دروس به ما خیلی تلاش میکند.باروشهای خاصی حروف را به ما میآموزد.

مثلا برای حرف (ز) از یکی از دوستانم ومامان دوستم کمک خواست تا این حرف را برایمان خاطره دار کند .مادر دوستم با پختن زرشک پلو ومرغ برایمان حرف (ز) را به ما آموختند ،زیرا نام دوستم زهیر بود......

مثلا نام من امیرطاها ،قرار است طالبی ویا ژله طالبی برای دوستانم ببرم......یا دوستم که نامش علیرضاست ،عدس پلو بیآورد.این خوراکیها در ظرفهای کوچولو بسته بندی شده به دست ما میرسدیکی از دوستانم که جواد نام دارد ،جاکلیدی به ما هدیه کرد.

من ودوستانم آموزگارمان را خیلی دوست داریم.و همین طور مامان بابامون هم به ایشان احترام میذارند.....نام زیبای معلممان خانم (آقایی )میباشد .خدا حفظشان کند.

این روزها هوا خیلی سرد شده بخصوص منطقه ما که تقریبا کوهستانیست.....من چندین بار سرماخوردم که بیشتر تقصیر خودم بوده .چون پوششم رو کامل نکردم.کلاه وشال گردنم رو خوب استفاده نکردم.و حاصلش بیماری ودکتر ودارو وآمپول وسرم بوده .حالا خوب شدم ولی خواهر کوچولوم  مه یاس بیمار شده و به علت برونشیت یا (پونومی)در بیمارستان بستری شده دلم براش خیلی تنگ شده.

دیشب باهاش تلفنی صحبت کردم.....خیلی بیقرار بود میخواست بیاد خونه.......من و داداش محسن منزل عمه هداییم..

تا مامان از بیمارستان برگرده........خدایا خواهر کوچولوی من خوب بشه ودوباره باهم بازی کنیم........آمین......

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا
2 بهمن 91 10:31
سلام خیلی خوبه که امیرطه مامان بزرگ به این خوبی داره


علیک سلام....ممنونم از لطفتون.....